გაკვეთილის გეგმა
თემა: თვითმართველობა საჯარო სკოლაში
კლასი: IX კლასი
მიზანი: ამ გაკვეთილის მიზანია მოსწავლეები გაეცნონ რას ნიშნავს თვითმართველობა საჯარო სკოლაში. თვითმართველობის კავშირები საჯარო სკოლაში არსებულ სხვადასხვა რგოლებთან და ერთობლივად განხორციელება სხვადასხვა პროექტების.
ამოცანები: მოსწავლეებმა უნდა გაითავისონ საკუთარი რგოლი სკოლის მართვაში და ასევე სკოლის მართვაში მოსწავლეების აქტიურობით ჩართონ: სამეურვეო საბჭო, სკოლის ადმინისტრაცია, მოსწავლეები, მასწავლებლები, მშობლები, ადგილობრივი თემი და ადგილობრივი თვითმართველობა.
აქტივობები:I-ასოციაციური კავშირების რუკის პროვოცირებით მოსწავლეებთან დავსვათ კითხვა: რა არის სკოლის თვითმართველობა?
II- კლასი გავყოთ სამ ჯგუფად: პირველ ჯგუფს მივცეთ წყარო პირველი< საქართველოს კანონი ზოგადი განათლების შესახებ. 10 წთ. მეორე ჯგუფს წყარო ორი, საქართველოს კანონი ზოგადი განათლების შესახებ. 10 წთ. მესამე, დამკვირვებლების ჯგუფი, რომელიც ასევე გააკეთებს ამ ორი ჯგუფის შეფასებას. 5 წთ.
III- თითოეული ჯგუფი აკეთებს პრეზენტაციას. 5წთ.
IV- გაიმართება იგივე თემაზე დისკუსია, სადაც მესამე ჯგუფი ერთვება. 5წთ
V- ასევე კითხვა პასუხის რეჟიმი ამ სამივე ჯგუფს შორის და ამავდროულად პედაგოგიც ერთვება დისკუსიაში. 5 წთ.
დრო: 45 წთ.
შეჯამება: მასწავლებელი კიდევ ერთხელ აძლევს განმარტებას სკოლაში არსებულ სხვადასხვა რგოლების როლზე და მათ თანამშრომლობაზე. 3წთ.
შეფასება: ინდივიდუალური, რუბრიკებით, თვითშეფასება. 1 წთ.
საშინაო დავალება:შემდეგისათვის მოიძიონ ან საკუთარი აზრი ჩამოაყალიბონ სკოლაში არსებულ სხვა რგოლებზე მაგალითად: სამეურველო საბჭოს და სკოლის ადმინისტრაციის უფლება მოსილების კონფეტენციაზე. 1 წთ.